Magazin VeganLife

marți, 5 iulie 2011

Am participat la Simpozionul de Etno-Farmacologie Brasov 2011

De la ultima postare a trecut ceva timp dar a fost o perioada foarte ocupata din mai multe puncte de vedere.
Pe de o parte am marit gama de produse din magazin si urmeaza sa mai aducem niste surprize placute cat de curand.
Pe de alta parte am fost invitati la al 4-lea Simpozion de Etnofarmacologie unde am prezentat intr-un cadru academic cu farmacisti, chimisti, profesori, doctori etc. o expunere referitoare la germeni si iarba de grau si la efectele lor pozitive asupra sanatatii. Am facut si degustari de germeni si de suc de iarba de grau.
A fost foarte bine primita dupa cum vedeti si in poza.
Mai jos aveti prezentarea din cadrul Simpozionului:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne intereseaza parerile voastre.Le asteptam cu drag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...