Magazin VeganLife

joi, 17 martie 2011

Autotrofii chiar exista

Referitor la articolul Diete, Stiluri de viata si de alimentatie de-a lungul timpului si de-a latul globului cineva mi-a semnalat prin email un articol din Formula As referitor la fenomenul inedia sau al celor care traiesc fara hrana, numiti autotrofi in acest articol. Ce m-a frapat este numarul lor destul de mare cca.3000 daca ne gandim ca ”mananca doar aer”.
 Dincolo de faptul de a renunta in mod voit la hrana este foarte relevanta chiar afirmatia dr.-lui Michael Werner: ”Sunt o persoana absolut normala, fericita si in deplinatatea sanatatii. Inainte eram dependent de pizza, eram supraponderal si ma simteam epuizat dupa o zi de munca. Multi colegi doctori mi-au spus ca e o nebunie ceea ce incerc sa fac. La un moment dat, chiar mi-au recomandat sa vorbesc cu un psiholog. Mentalitatea omului guverneaza.Este cel mai aprig razboi. Cei mai multi dintre cei care renunta o fac pentru ca nu reusesc sa-si scoata foamea din minte.”

Exact cu acest lucru ne-am confruntat toti cei care am devenit vegani sau vegetarieni trebuind sa luptam atat cu noi insine cat si cu mentalitatile celor din jur, in momentul in care am renuntat la carne.

 Va invit sa cititi articolul integral aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne intereseaza parerile voastre.Le asteptam cu drag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...